Eylül 11, 2009

BEN BU ACIYLA DAHA FAZLA YAŞAYAMAM...yaşayamam

Boşaltımın hayatımızdaki önemi yadsınamaz. Aldığımız besinlerle açığa çıkan atık maddeler boşaltım sayesinde vücuttan uzaklaştırıldığından tıpkı bir saat gibi işleyen bünyelerimizin sağlığı açısından boşaltım çok önemlidir. Kimyasal faydalarınn yanında bir de boşaltım sonunda hissettiğimiz rahatlığı düşünelim. Hele uzun süre vücut içinde barındırmak zorunda kaldığımız ürelerin, ürik asitlerin, metanların mesanemize yaptığı baskıyı ve boşaltım sırasında yeniden doğmuş gibi olduğumuz anları hatırlayacak olursak, boşaltım denen o güzel işlemi hafife almak bize uyar mı? Kitabımızda yazar mı bu? Yazmaz. Benim derdim boşaltımla değil. Benim derdim, sevgili okurlarım, zaman zaman karışlaştığımız talihsiz bir durum. Boşaltımla gelen rahatlama anına geri dönelim; şimdi tuvalet kağıdına ihtiyacımız olacak. Tuvalet kağıdının bulunması gerek yere dönüyoruz, ama yeller esiyor yerinde. BU VİCDANSIZLIĞA HANGİ İNSAN EVLADI GÖZ YUMABİLİR HA?! Tuvalet kağıdını bitiren ey sorumsuz, ne diye yerine yenisini takmazsın! Yemin ediyorum ağlamak üzereyim.

5 yorum: