Haziran 11, 2009

I Want to Föck You


Bugün hayatımda ilk defa küfür yedim. WarRock isimli seviyeli kelime oyunlarına sağlam veritabanı sunan bir online oyun oynarken kardeşim, "Yunus, yanımda ablam var." diye mesaj attı oyunculara. Muhtemelen okumamı istemediği birşeyler dönüyordu o esnada. Derken "Ablanı skim." diye son derece samimi bir cevap geldi bir başka kullanıcıdan. O an fark ettim daha önce kimse bana küfür etmemişti. Ne yapacağımı bilemedim. Elim ayağım titredi. Birileri beni sikmek istiyordu hem de yalnızca abla olduğum için. Kardeşimin öldürdüğü adamlara bakarak, "Gençlik nereye gidiyor?" diye düşündüm. Tırnak işaretinden soru işaretine kadar. Ben bunları düşünürken Yunus'tan güneş gibi bir mesaj geldi "Ben seni direk skim." Sansürünü kendi koymuş, canım. Neyse ki kurtulmuştum. Uyku uyuyamazdım yoksa.
O değil de, kardeşimle garip kazalara imza attık bu sene. Ben mutfak dolaplarının altında kaldım, kendisi maç sırasında arkadaşının çenesiyle kafasını yardı. "Gençlik nereye gidiyor?" diye düşündüm bir kez daha.
Mutfak dolaplarının yerle bir olması da günümüzde sık rastlanan bir ev kazasıymış. Dikkat edin derim. Ohh vatadaş olarak ben uyarımı yaptım, içim öyle rahat ki.

5 yorum:

  1. bir genç olarak gençlere örnek olmak lazım yani özüyle ve ingilizce mealiyle "being a role modal".tabi daha önceleri ne bu tarz multiplayer oyunlar yaygındı ne de bu tarz muhabbetler.mario oynamakla gecen saatler bana hiçbirsey kazandırmadı ama simdiki genclerin oyunlarda ne kaybettigini görünce iyiki super mario varmıs demek mantıksız gelmio."simkidi gençligin kaybettigi sey ne?" diyosanız.sanırım biz buna "saygı" diyoduk.

    YanıtlaSil
  2. saygıyı kaybettik. onu nasıl bilirdik?

    YanıtlaSil
  3. istisnasız cevabı "iyi bilirdik" olan bir soru.kalıntılarını uefa nın şampiyonlar ligi maçlarında stadlara koyduğu "respect" yazılı reklam tabelalarında görmekteyiz.

    YanıtlaSil