Mayıs 30, 2009

Ünlü olacaktım ama işim çıktı olamadım



Şaka lan şaka. İşim çıkmadı. Ne işim çıksın benim. Dur azcık kimya kasayım derken "Kızım eve bi süpürge tut." derler öyle işim çıkar ancak. Bana çıkan iş böyle olur. Neyse konumuz bu değil. Evet ünlü olacaktım ama olmadım. Çok yakındım ünlü olmaya. 1999 yılıydı, o vakitler "İki kişinin bildiği mi sır değildi üç kişinin mi?" diye kendi aramızda tartıştığımız vakitler, tots tv'ye bile çıktım. O palyaçonun "Hair nedir, Deniz? Hair bunlar mıdır, Deniz?" diyerek kahkülleriyle oynadığı çocuk bendim işte. Uzunca bir süre rahat rahat sokağa çıkamadım. İlgi ilk başlarda güzel geliyor ama çok olunca insan sıkılıyor. Lakin ünlü olmayışımın sebebi ilgiden sıkılmış olmam değil. Geçenlerde izlediğim bir vidyo. O vidyoda ben varım; dans ediyorum. Pamukspor yaz okulunun veda gecesinde kendini Destiny's Child'a yakın görmüş beş kişiyiz. Aym e sörvayvırız, fakat sörvayvır olmamız benim ağaca işeyen yetişkin köpek figürümü açıklamaya yetemiyor. Yetmemiş yani, işte bunu geçenlerde izleyince fark ettim. Ve ünlü olma sevdamdan vazgeçtim. Sizler benim için önemlisiniz. (Sizler kimsiniz hala bilmiyorum, olsun.)


Hem tots tv hem de dans vidyolarını bir şekilde bilgisayara aktarabilirsem göstereceğim. Ancak o zamana kadar sözüme güvenmek zorundasınız. O kahküllü bendim olm yeminle. "Tots tv ne lan?" mı diyorsunuz? Aşk olsun.

10 yorum:

  1. 99 yılı hmm pokemon gibi bi fenomen karsısında hiç şansı yokmus desem yeridir o yıl tost tv denen şeyin..gerçi bide agustosun 17 sini ve sonrasını düsününce "Tost tv ne lan?" sorusu pek de mantıksız gelmio...

    YanıtlaSil
  2. * "tost" tots un genelde o yılın cocukları arasında telaffuz şeklidir..

    YanıtlaSil
  3. zaten 99 depremine de apartman çocuklarıyla beraber hazırladığımız bir kapı önü gösterisinin sebep olduğunu söyleyenler olmuştu 17 ağustos sabahı. fay hattı felan da demişlerdi ama pek sanmıyorum alakası yok bence.

    YanıtlaSil
  4. apartman önü tiyatro gösterileri ; girişin 50 bin lira ve kapı önü kolonya ikramının yapıldıgı amatör gösteriler mi? (en azından bizimki öyleydi)sanırım yazılmaya deger bi konu özellikle de bir bilir kişi tarafından...

    YanıtlaSil
  5. giriş ücretsizdir. ayrıca giriş zaten yoktur. çünkü sokakta yapıyoduk yoldan geçen arabalar da durup izleyebildiydi.

    YanıtlaSil
  6. güzelmiş oda halka acık eglence fakat emeginde karısılıgı olsun kola parası cıkana kadar oynardık. gerçi sonra talep azaldı ama o zamanlar 8 9 yasındaki bi cocuk için iyi para kazanmıstım...bu yüzden 90'ları seviyorum..

    YanıtlaSil
  7. o yüzlerdeki tebessüm, mutluluk, benim emeğimin karşılığı!!!

    YanıtlaSil
  8. güzel düşünüosun fakat bir daha gösteri yaparsan eger sonu deprem olmasın emeginin karsılıgı olan mutlulugu bulacagını sanmıorm...

    YanıtlaSil
  9. ohyeh. sağlam yerden geldi. buna verecek cevabım yok. deprem öldürmez bina öldürür, böyle bişey var elimde?

    YanıtlaSil
  10. dogrusun.iyi bilirim bina öldürür.diğer yazılarını bekliyorum, takip edicem...

    YanıtlaSil